Potřebujete poradit? 240 242 112

Reklamace

Něco se pokazilo? Společně to vyřešíme. Dejte nám o problému vědět pomocí reklamačního formuláře. 

Při odesílání zboží, prosíme:

  • reklamované zboží zabalte do vhodného pevného obalu, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení,
  • reklamované zboží doručte libovolnou doručovací službou na adresu ZNZ ELECTRONICS, s.r.o,  U Stavoservisu 1A, 108 00, Praha 10,
  • balíček nezasílejte na dobírku, takové zásilky nemůžeme převzít.

Postup při vyřizování reklamace

Jakmile obdržíme Váš balíček, budeme Vás informovat e-mailem. Situaci co nejdříve prověříme a do několika dnů Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, snažíme se však, aby doba vyřízení byla co nejkratší

Kontakt

ZNZ ELECTRONICS, s.r.o 
U Stavoservisu 1
108 00 Praha 10
(otevírací doba v pracovní dny 9-16h)

Telefon: 240 242 112

Reklamační řád

  1. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
  2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
  3. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
  4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.

Práva a povinnosti z vadného plnění jsou detailněji popsány v Obchodních podmínkách.

Na co se záruka vztahuje a jaká je její délka?

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem a je zákonem stanovena na 24 měsíců, stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením, nesprávným používáním, mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením.

Jak mám při zjištění závady postupovat?

Dříve, než se rozhodnete posílat balíček s reklamací nebo nám reklamaci přinést, doporučujeme Vám závadu s námi konzultovat telefonicky (telefon: 240 242 112) nebo e-mailem (info@fragranza.cz) a my se pro Vás pokusíme najít nejvhodnější řešení. Tento moment se považuje za okamžik uplatnění reklamace.

Co se bude dít po přijetí reklamace?

Bezprostředně po přijetí reklamace obdržíte písemně potvrzení o přijetí reklamace. Následně bude Vámi reklamované zboží postoupeno k odbornému posouzení vady a možností jejího odstranění. V případě zcela zjevných závad může být reklamace vyřízena i okamžitě. Nejpozději do třiceti dnů od přijetí reklamace od nás obdržíte písemné vyřízení reklamace obsahující informace o způsobu vyřízení reklamace. V případě uznání reklamace Vám bude na naše náklady nejpozději do 14 dnů od vyřízení reklamace (zpravidla však současně) zasláno vyměněné či opravené zboží, nebo Vám budou vráceny peníze. V případě neuznání reklamace Vám bude vráceno reklamované zboží.

Náklady na dopravu, které jste vynaložili na zaslání zboží k reklamaci, Vám budou v případě uznání reklamace zpětně uhrazeny (na požádání) a to až do výše vycházející z aktuálního ceníku české pošty.

Fragranza.cz - Objednejte si výjimečné vůně a kosmetiku online

Přihlášení pomocí e-mailu

nebo rychlé přihlášení

Rychlá registrace pomocí sociálních sítí


Nemáte u nás účet?
Založte si jej a získáte zajímavé výhody

Vytvořit zdarma účet

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.