Dámské parfémy - Lattafa
Lattafa je předním hráčem na poli luxusních parfémů. Tato dubajská parfumerie se specializuje na výrobu autentických orientálních vůní, které nabízejí vysoce kvalitní a sofistikované zážitky za dostupné ceny. Lattafa se zaměřuje na spojení luxusu, elegance a arabského dědictví a tak vytváří unikátní a podmanivé vůně, které oslovují širokou paletu zákazníků po celém světě. S vizí vytvořit parfémy, které vyjadřují osobnost a zanechávají nezapomenutelný dojem, se Lattafa stala jednou z předních parfumerií na trhu, a to díky svému bohatému portfoliu kvalitních vůní.
Nejprodávanější
Seřadit 14 produktů Doporučujeme: Produkty jsou seřazeny podle prodejnosti vzestupně. Produkty, které nejsou skladem, jsou řazené na konci. V této sekci mají některé produkty nastavené umístění na konkrétních pozicích.
Jak se vyznat ve světě dámských parfémů?
Vůně se rozlišují podle procentuálního zastoupení parfémových složek, která určuje projekci a výdrž vůně:
Parfém nebo Extrakt je vůbec nejintenzivnější vůně, kterou si můžete zakoupit. Podíl vonných látek bývá 20–40%. Projekce bývá velmi prostorová a výdrž velmi vysoká (8–24 hodin).
EDP - neboli Eau de Parfum, česky parfémová voda. Podíl vonných složek bývá 15–20%. Projekce bývá výrazná až střední a výdrž okolo 4–8 hodin.
EDT - neboli Eau de Toillete, česky toaletní voda. Podíl vonných látek je 10–15%. Projekce bývá nízká až střední a výdrž okolo 2–4 hodin.
EDC - neboli Eau de Cologne, česky kolínská voda. Podíl vonných látek je 3–10%. Projekce bývá nízká a výdrž okolo 1–2 hodiny.
Lattafa: Arabská elegance ve světě luxusních vůní
Lattafa, inspirovaná arabskými slovy, „Latif“ - laskavost a „Lateefa“ - příjemné, rezonuje s luxusem a elegancí arabské kultury a ve své podmanivé vůni živě zachycuje podstatu svého slavného dědictví. Společnost byla založena v roce 1980 Sheikhem Shahidem Ahmadem a Shoaibem Iqbalem, kteří měli vizi přinést vysoce kvalitní parfémy a luxusní vůně na Blízký východ. Díky jejich odhodlání a vášni pro parfémový průmysl se Lattafa postupně rozrostla a stala se respektovanou značkou po celém světě.