640 Kč
Skladem pro nákup online > 5 ks
Ihned k odeslání od 69 Kč, u vás doma již v úterý 30. 4..
Možnosti dopravy
zavřítDoručení na adresu | Datum doručení | Cena dopravy | |
---|---|---|---|
Zásilkovna | v úterý 30. 4. - ve čtvrtek 2. 5. Doba doručení se liši podle regionu | 69 Kč | |
GLS | v úterý 30. 4. - ve čtvrtek 2. 5. Doba doručení se liši podle regionu | 89 Kč | |
GLS ParcelShop | v úterý 30. 4. - ve čtvrtek 2. 5. Doba doručení se liši podle regionu | 79 Kč |
Termíny doručení závisí na aktuální situaci a kapacitách přepravních společností.
Lattafa Qimmah for Men EDP 100 ml M
Pánská parfémová voda
Lattafa Qimmah for Men
Lattafa Qimmah for Men - vůně pro sebevědomého muže. Vrchní tóny agarového dřeva a cedru Vás vtáhnou do světa síly a odhodlání, zatímco střední tóny levandule, rozmarýnu a šalvěje dodávají vůni svěžest a vitalitu. Základní tóny pačuli a vetiveru zakončují tento neodolatelný koktejl mužnosti a elegance. Buďte středem pozornosti s Lattafa Qimmah for Men.
> unikátní kompozice pro nevšední zážitek
> neobyčejné exotické tóny
> podtrhuje mužskou osobnost a styl
> vůně, která Vám umožní vyniknout
Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.
Informace k získávání recenzíLattafa je předním hráčem na poli luxusních parfémů. Tato dubajská parfumerie se specializuje na výrobu autentických orientálních vůní, které nabízejí vysoce kvalitní a sofistikované zážitky za dostupné ceny. Lattafa se zaměřuje na spojení luxusu, elegance a arabského dědictví a tak vytváří unikátní a podmanivé vůně, které oslovují širokou paletu zákazníků po celém světě. S vizí vytvořit parfémy, které vyjadřují osobnost a zanechávají nezapomenutelný dojem, se Lattafa stala jednou z předních parfumerií na trhu, a to díky svému bohatému portfoliu kvalitních vůní.
Složení
Hlava | cedr, citrusy, pepř |
Srdce | levandule, rozmarýn, šalvěj |
Základ | agarové dřevo (oud), pačuli, pižmo, vetiver |
Vlastnosti
Pro koho? | Pánské |
Druh vůně | dřevitá, svěží |
Řada | Qimmah for Men |
Použití | Parfémový |
Exkluzivita | Niche |
Výrobce | Lattafa |