Dámské parfémy - Elizabeth Arden
Společnost Elizabeth Arden je typický příklad splněného amerického snu, který začal v roce 1910, kdy si mladá Florence Nightingale Graham otevřela na newyorské 5. Avenue svůj kosmetický salón. Tento salón skončil velkou nadnárodní firmou, která uvedla na trh několik fenomenálně úspěšných výrobků a dle nejnovějších vědeckých poznatků vyrábí stále další. Firma vlastní také kosmetické salóny s pověstnými červenými dveřmi, které jsou i v logu značky, a vyrábí mnoho celosvětově úspěšných a oblíbených vůní. Za všechny stačí jmenovat vyzývavou Red Door, nejprodávanější zeleně čajovou vůni na světě Green Tea či elegantní 5th Avenue.
Nejprodávanější
Seřadit 50 produktů Doporučujeme: Produkty jsou seřazeny podle prodejnosti vzestupně. Produkty, které nejsou skladem, jsou řazené na konci. V této sekci mají některé produkty nastavené umístění na konkrétních pozicích.
Jak se vyznat ve světě dámských parfémů?
Vůně se rozlišují podle procentuálního zastoupení parfémových složek, která určuje projekci a výdrž vůně:
Parfém nebo Extrakt je vůbec nejintenzivnější vůně, kterou si můžete zakoupit. Podíl vonných látek bývá 20–40%. Projekce bývá velmi prostorová a výdrž velmi vysoká (8–24 hodin).
EDP - neboli Eau de Parfum, česky parfémová voda. Podíl vonných složek bývá 15–20%. Projekce bývá výrazná až střední a výdrž okolo 4–8 hodin.
EDT - neboli Eau de Toillete, česky toaletní voda. Podíl vonných látek je 10–15%. Projekce bývá nízká až střední a výdrž okolo 2–4 hodin.
EDC - neboli Eau de Cologne, česky kolínská voda. Podíl vonných látek je 3–10%. Projekce bývá nízká a výdrž okolo 1–2 hodiny.