Dámské parfémy - Shiseido
Firma Shiseido byla založena v roce 1872 Yushinem Fukuharou v Japonsku, což byl bývalý lékárník japonského námořnictva. Yushina Fukuhara neváhal a otevřel si v Tokiu první lékárnu podle západního vzoru, která nabízela mimo jiné produkty, které kombinovaly západní styl s asijskou tradicí. Brzy také začal jako první vyrábět pudry na tvář v tělové barvě, ačkoliv Japonky se tou dobou stále ještě zásadně pudrovaly bíle. Značka Shiseido je známá svou vysoce kvalitní a účinnou kosmetikou, která je oblíbená po celém světě.
Nejprodávanější
Seřadit 13 produktů Doporučujeme: Produkty jsou seřazeny podle prodejnosti vzestupně. Produkty, které nejsou skladem, jsou řazené na konci. V této sekci mají některé produkty nastavené umístění na konkrétních pozicích.
Jak se vyznat ve světě dámských parfémů?
Vůně se rozlišují podle procentuálního zastoupení parfémových složek, která určuje projekci a výdrž vůně:
Parfém nebo Extrakt je vůbec nejintenzivnější vůně, kterou si můžete zakoupit. Podíl vonných látek bývá 20–40%. Projekce bývá velmi prostorová a výdrž velmi vysoká (8–24 hodin).
EDP - neboli Eau de Parfum, česky parfémová voda. Podíl vonných složek bývá 15–20%. Projekce bývá výrazná až střední a výdrž okolo 4–8 hodin.
EDT - neboli Eau de Toillete, česky toaletní voda. Podíl vonných látek je 10–15%. Projekce bývá nízká až střední a výdrž okolo 2–4 hodin.
EDC - neboli Eau de Cologne, česky kolínská voda. Podíl vonných látek je 3–10%. Projekce bývá nízká a výdrž okolo 1–2 hodiny.
RARE - Feminite du Bois: Tajemství exotického cedru v parfémové tvorbě Shiseido
Značka Shiseido nezůstala jen u kosmetiky, ale vstoupila i do světa parfémů. Jednou z nejslavnějších a nejkrásnějších vůní této značky je Feminite du Bois, která byla vytvořena ve spolupráci s géniálním tvůrcem Serge Lutensem. Inspirací pro tuto vůni byly vycházky po tajemných a exotických uličkách Marrákeše, kde vzduch voní nezaměnitelnou vůní cedrového dřeva z blízkého pohoří Atlas. Feminite du Bois přináší harmonické spojení cedrového dřeva, švestky a skořice, což jí dodává jedinečnou a gurmánskou atmosféru.
Nasládlá vůně dřeva a ovoce inspirovaná hřejivě medovými tóny, jež se linou z truhlářských stánků v Maroku. První unisexový parfém Serge Lutense, olfaktorická revoluce devadesátých let. Tato vůně se pod značkou Shiseido již nedá koupit, ale nachází se přímo v kolekci Serge Lutens.