Dámské parfémy - Acqua Di Parma
Objevte italskou eleganci a oslnivé vůně Acqua di Parma, parfémový dům s velice dlouhou historií. První vůně značka vydala už v roce 1916 a v současnosti je stále velmi aktivní. Parfémový dům spolupracuje s legendárními parfuméry jako jsou Bertrand Duchaufour, Jean-Claude Ellena, Francois Demachy, Michel Almairac, Francoise Caron, Francis Kurkdjian, Antoine Maisondieu, Alberto Morillas a Mélanie Carestia. Z malé továrny se Acqua di Parma rozrostla v prominentní dům se širokou nabídkou vůní a parfémových doplňků.
Nejprodávanější
Seřadit 12 produktů Doporučujeme: Produkty jsou seřazeny podle prodejnosti vzestupně. Produkty, které nejsou skladem, jsou řazené na konci. V této sekci mají některé produkty nastavené umístění na konkrétních pozicích.
Jak se vyznat ve světě dámských parfémů?
Vůně se rozlišují podle procentuálního zastoupení parfémových složek, která určuje projekci a výdrž vůně:
Parfém nebo Extrakt je vůbec nejintenzivnější vůně, kterou si můžete zakoupit. Podíl vonných látek bývá 20–40%. Projekce bývá velmi prostorová a výdrž velmi vysoká (8–24 hodin).
EDP - neboli Eau de Parfum, česky parfémová voda. Podíl vonných složek bývá 15–20%. Projekce bývá výrazná až střední a výdrž okolo 4–8 hodin.
EDT - neboli Eau de Toillete, česky toaletní voda. Podíl vonných látek je 10–15%. Projekce bývá nízká až střední a výdrž okolo 2–4 hodin.
EDC - neboli Eau de Cologne, česky kolínská voda. Podíl vonných látek je 3–10%. Projekce bývá nízká a výdrž okolo 1–2 hodiny.
Acqua di Parma: Znovuvzkříšená ikona elegance z Parmy
Acqua di Parma začínala jako malá továrna v Parmě. První vůně byla vytvořena v roce 1916, Colonia, a na začátku byla používána k parfémování pánských kapesníků. Colonia se stala skutečným symbolem italské elegance mezi americkými a evropskými celebritami v předválečných (1930) a poválečných (1950) letech. Mezi vášnivé obdivovatele Colonie patřili Cary Grant a David Niven, Ava Gadner a Eva Turnerová, k nimž se později přidala Audrey Hepburnová. Z malé továrny se Acqua di Parma rozrostla v prominentní dům se širokou nabídkou parfémů a kosmetiky.
Parfémový dům Acqua di Parma málem zanikl, nebýt tří zapálených italských milovníků vůní a podnikatelů, Diega Della Valle, Luca Cordero Di Montezemolo (Ferrari) a Paola Borgomanero (La Perla), kteří na začátku 90. let značku obnovili.
Reprodukují staré vůně, zahajují nové projekty, jako je aromaterapeutická řada Blu Mediterraneo, vůně pro interiéry nebo kožená galantní cestovní kolekce. V současné době vlastní tuto italskou legendu skupina LVMH, která značku posouvá dál.