Potřebujete poradit? 240 242 112

Floris No 89 EDT 50 ml M

Pánská toaletní voda

Kód 142004

Doprava zdarma
Hlídací pes zavřít

Chci být informován

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů a beru na vědomí Zásady zpracování osobních údajů.

Tento produkt je dlouhodobě vyprodaný.

Alternativní produkty z kategorie Barušminky:

Doprava zdarma nad 1 000 Kč

Zboží odesíláme do 24h

Floris No 89 EDT 50 ml M

Floris No 89 EDT 50 ml M

Pánská toaletní voda

Popis produktu

Parfém No. 89 je klasickou elegantní kolínskou vůní s neokoukaným stylem a dlouhou historií. Její název je odvozen od čísla obchodu a parfumerie Floris na Jermyn Street, který byl původně rodinným domem a dodnes je tepajícím srdcem parfémového domu. No. 89 byla představena v roce 1951 a stala se jednou z nejoblíbenějších vůní u anglických gentlemanů. Vůně No. 89 má vynikající renomé a je oblíbená mezi celebritami, jako například Carym Grantem, Sirem Alecem Guinnessem a Ianem Flemingem, tvůrcem Jamese Bonda.

Vůně se otevírá osvěžujícím spojením pomerančů a bergamotu s levandulí a neroli, což dodává vůni klasický kolínský charakter. Květinové srdce této vůně je obohaceno o kořenitou vůni muškátového oříšku a podtrženo dominantním dřevitým akordem santalového dřeva, cedrového dřeva a vetiveru, který zajišťuje mužný a elegantní dojem.

No. 89, vůně legend, nošená mnoha ikonickými muži. S vůní získáte nezaměnitelný styl. Ikonická vůně s bohatou historií, pro muže, kteří upřednostňují eleganci a sofistikovanost.

Hodnocení

Žádné hodnocení

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.

Informace k získávání recenzí

O značce

Floris London je slavnou britskou značkou s bohatou historií, která se datuje až do roku 1730, kdy Juan Famenias Floris, španělský přistěhovalec, založil první obchod s vůněmi a kosmetikou v Londýně. Jejich vůně a kosmetické produkty jsou vyrobeny s láskou k detailu a ručně zpracovány z nejkvalitnějších přírodních surovin. Floris London je považována za jednu z nejprestižnějších značek ve světě výroby vůní a kosmetiky. Jejich výrobky jsou vyhledávány nejen mezi širokou veřejností, ale také mezi slavnými osobnostmi. Floris London byla volbou takových ikon jako Florence Nightingale, Winston Churchill a Mary Shelley.

Složení a vlastnosti

Složení

Hlava bergamot, levandule, muškátový oříšek, neroli, petitgrain, pomeranč
Srdce geranium, růže, ylang ylang
Základ pižmo, santalové dřevo, vetiver, větvičník slívový (dubový mech), virginský cedr

Vlastnosti

Pro koho? Pánské
Druh vůně dřevitá, aromatická
Rok vydání 1951
Řady No 89
Použití Toaletní
Štítek kolekce EDT 50 ml
Odpovědná osoba RP EU, Upper Fitzwilliam Street, Dublin, D02 H683, IE, +35316760300, info@florislondon.ie, https://www.florislondon.com
Výrobce Floris
hořlavé látky

Najdete v těchto kategoriích

Dotaz na produkt zavřít
Načíst
Velikostní tabulka zavřít
Fragranza.cz - Objednejte si výjimečné vůně a kosmetiku online

Přihlášení pomocí e-mailu

nebo rychlé přihlášení

Rychlá registrace pomocí sociálních sítí


Nemáte u nás účet?
Založte si jej a získáte zajímavé výhody

Vytvořit zdarma účet

Cookies

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.